Aloha!

Torsdag kväll.
Här sitter man. Orkar inte ta tag i att duscha - men snart så har jag ingenting att välja på.
Ska ju lägga mig så småningom, och då är det inte så fräscht att lägga sig med korvlukten. Hehe.
Fresh fresh!

Imorgon är det fredag.
Lång skoldag, men I don't give a shit! Det är ju Fredag, trots allt!

Victor kom in till mig innan och sa att han eventuellt hade en överraskning till mig imorgon - undrar vad det kan vara. Hömm.. Det hela verkar lite lurigt, tycker jag...
Men men.. får väll se imorgon :P
Han sa bara "Kanske". Så det är ju inte säkert, alltså.

Tjaaja.

Nu ska jag sticka.

have it!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Robin

Men Emma då, så du säger. Du får allt ta och säga till Jonatan att han inte får smiska korven i ansiktet på dig :P Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback