&/¤()#= /&/(¤="!(#" - Buss

Kommer ut - går mot bussen. klockan är några minuter innan avgång.

Kommer fram till busshållsplatsen - inte en själ på hela stället..
Frågar en tjej som står med sin moppe och fixar med något
Hon svarar "Nää.. bussen mot Ängelholm körde för ett tagsedan".

Och just då slår min klocka, som för den delen är inställd efter bussens egna klocka, på 07.24  -Den tiden då bussen ska avgå från den hållplats jag står på.

Jag får sånt DAMP!

Samma sak hända fan i mej igår!

Jag och Lollo fick hoppa på bussen ca. 100 meter från hållplatsen.
Nä vi väl var på, så stod klockan på 1 minut innan avgång.

Vad fan liknar det här!?

Seriöst?!?

Jaja.. Tack Skånetrafiken! =@

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Idioter är dom allihopa! Något störande kan jag tänka mig!

Postat av: Yngve

Nu ska damen inte klaga! Ställ klockan efter fröken ur istället.

2008-04-09 @ 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback