Efterlängtat...

Jag vet att många tycker att det här är på tiden..
Men man vet aldrig när det blr nästa gång  =P

Kan passa på att meddela att jag är sjuk, för er som inte vet det.
Det är 46 dagar kvar till Julafton, för er som inte vet det heller...
Vad försöker jag säga med detta - JO!! Att jag inte har NÅGONTING alls att göra om dagarna, allteftersom att jag bara måste vara hemma och bli frisk. Önskar att man kanske skulle kunna bli frisk genom att knäppa med fingrarna, men ICKE! Det är bara alldeles för lätt! Yes box!

För övrigt är det fredag idag, wiie.
Älskar ni inte min sarkasm, så säg. Hade sett fram emot en trevlig kväll ute, just den här kvällen. Men jag inser ju att även jag har begränsningar, och kommer därför ägna mig åt mitt näst bästa helgnöje ikväll; Nämligen att shoppa kläder på HM.se med Filippa!
Efter detta serveras en deliciös film på TV - eller NEJ, vänta lite nu här; det är ju IDOL ikväll!
Okej - nu måste jag slänga allt åt sidan, avboka ALLA planer, skita i pojkvännen! Det är IDOL *wohoooow*

Ehm, okej... Sedan vill jag också få fram att medicinen jag dricker, ger mig absoluuut inga konstiga biverkningar, jag känner mig deffinitiiivt inte skitskabbig p.g.a. dålig andedräkt och inga träningspass om kvällarna.
Fy faaan vad fräsh jag ÄR!!  YEAH!

Have a Nice day!!!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Naaw, pluttan då! :)
Hihi. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback