Det är så mycket nu...

Det börjar närma sig lov igen, och det är väldigt mycket med skolan nu. Det gäller nu bara att man inte stressar upp sig i onödan, utan tar en sak i taget. EN SAK I TAGET!!  Så ska det nog bli bra, ändå.

TIll helgen är det BjäreLAN, om det möjligtvis är någon läsare som brukar gå på det... Jag är kiosk-tjejen, i alla fall..
är det nu, och kommer nog att vara det för en lång tid framöver. Jag gillar att vara kiosk-tjej. Det ger mig ett brejk från det gamla vanliga mönstret. Inte för att mitt mönster är så enformigt, precis. Men nu när det är lite skolstress, som sagt, så kan det vara skönt att bryta av med någonting - that's all I'm saying.

Varenda lördag är det fika På Kanelen!  En utsökt Kaffe latte och ett underbart umgänge.. Jammiiii! =)
Så att--- ja.. Lördag mellan 11-13, skulle jag tro att jag tittar in, ungefär.
Kanske vi ses där ; )

På återseende!

Over and out.
//Emms!


Kommentarer
Postat av: Mary

Vi ses på lördag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback