Sunt förnuft...

Kom till insikt i torsdags i förra veckan att guldsmed är ingenting för mig! Känns helt fel i magen, bara. Men det är ju bra att man kom på det såhär pass tidigt, i varje fall, så man inte sitter där om 20 år.

Helgen;
Fredags var vi på CC; tjej som fyllde 18 - inte så skoj. Förfesten var skoj, även efterfesten där det hände en hel del skumma grejer, bl.a. min väns striptease, omg! Haha. jejje. den är inspelad, det är snack om att den ska vara utlagd på YouTube, så håll ögonen öppna = P

Lördags tog jag det mycket lugnt och fint - kollade mycket film, var med Jonatan =) Myspyyys =) Sen sååå, ja.. sen såå kom ju söndagen.. I Söndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, inte för att jag drack eller något sådant, utan jag minns bara inte =/ hehe. Konstigt. Men men.. hehe =)

Och så är det en ny skolvecka nu. I princip, har visserligen redan gjort hälften av den, typ.
Hur som helst, ingenting att göra. Ingen läxa hitintills. inget arbete som ska in - INGENTING! Det är nästan lite småtråkigt, alltså. Nu när man har laddat upp såhär på lovet, well well.

Ska väll hem till någon polare och våldgästa lite.. =P

Imorgon är det Time för ki-box igen. Skojskojskoooojsigt =)

Mja Mjaa.. Das war alles!!

Over and out!
//Emms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback