Nya, friska andetag!!

Började skolan idag. har ett väldans så bra schema =) ýesyesyesssss.
Ikväll börjar jag med Kickboxning tillsammans med Josse, ska dra vilken sekund som helst, faktiskt.
ÅÅÅÅÅH, vad härligt =D

Till helgen ska man ut.. har tydligen fått någon VIP-biljett till en fest nere i Båstad.. trevligt trevligt =P
heheh. MmmM! =)

Ååh.. jag är lite nervös nu, faktiskt.. hihihi. Min buss går snart...wiiiie.....bara 15 min kvar till avgång..

Nää, nu ska jag inte vara sådan, det kommer till att gå mycket bra!!! Eller hur, Josse lilla?!

Smaklig måltid, Marie!!!

Over and out.
//Emms!

Kommentarer
Postat av: Mary

Gick det bra på kickboxningen? Du är duuktig på att skriva :D. Hihi, tackar. Maten var god :).

2007-01-10 @ 23:53:34
Postat av: Emil Ahlgren

Tjaa Emma!
Bahh ligger här i min lyja i norge och har inget och göra. Så du får ju ta och styra upp din blogg med att börja updatera den bättre=).
Så att jag får något trevligt att göra/läsa..
Hälsningar
Kusinen

2007-01-15 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback