Hej hej, hallå dagoken!

Idag har jag sovmorgon.. sitter och njuter av de resterande 45 minuterna. Mmmm! Myys =)
Kl: 08.45
Väder: Ganska fint, faktiskt. Något molnigt, bara.
Temp.:  - 10 (Holy sheeet)

Mja.. så ska man då till skolan, ja.. Ha följande lektioner;  Matte, (sedan lunch), Bild - Engelska - sen bär det av hemåt. Japp. Det är skönt den här terminen. men jag ska faktiskt göra lite när jag kommer hem..
Bl.a. ; Fota lite, sedan lite Historia-läxa. Ska nog åka hem till Jonatan sen, alltså. Saknar honom...mmm!

På Söndag fyller Jonatan 18 år! Det är inte klokt vad tiden bara drar förbi en, rätt framför näsan på en.
Det är faktiskt lite lätt skrämmande. Jag menar, rätt vad det är, så är det sportlov,l sen påsklov och sedan SOMMARLOV! Det är inte klokt! 7 Augusti, så bär det av till Sunny Beach. Det ska bli så sköööööönt, ni anar inte!
Sedan fyller man väll själv 18, och ska börja så smått på körkortet kanske, det är inte så himla brottom, men lite i alla fall! =)

Nää.. nu ska jag bädda min säng och röja undan lite på mitt rum. Det är alltid trevligt att komma hem till ett städat och fint boende, det går faktiskt inte att förneka - nännä!

Ha det gottans!

Over and Out.
//Emms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback