God fortsättning!!

Önskar jag er alla, som läser detta!
Min nyårsafton var mycket trevlig.

Vi var följande personer; Jag, Jonatan, Lollo, Ebbesson, emelie, micke, Annelie, Mattsen (givetvis, eftersom vi var hemma hos honom), Sahlin, W.L, Steven, Johannes, Jesper, Robin, Anna, Emma Malm och Karl!
 17 trevliga individer.  Vi började vår aftron med att skala potatis i 1½ timme, nädvändigt med tanke på att det skulle bli klyftpotatis, men jajjja. Gjort är gjort - och gott blev det. Totalt sätt blev det Klyftpotatis, Fläskfilé med en god vinsås.. TIll efterträtt  - en s.k. Vaniljpanacotta, men det blev mer eller mindre som glass, eftersom att den stod inne i frysen för länge.  Attans! Men men.. Bättre lycka nästa gång!

Nja, i alla fall - sedan satte vi oss och åt, sådär runt 20.30- tiden.
Tiden gick, sedan var det dags för raketsmällning, eller vad man nu kan kalla det...  Trevligt var det... Mattsen höll på att skjuta skallen av sig, men det gjorde han ju aldrig, så det var trevligt ändå!

Festen höll sig vid liv til 05.30 - själv, så tyckte jag att 03.30 räckte, eftersom att jag fick en jäääääättemagknip! (Det var tack vare all laktos)!
Jepp yes!

Hoppas att alla mina vänner hade en väldigt trevlig nyårsafton! För det ade jag =)

Det var allt för denna gång - nu ska jag ta en dusch efter en hel förmiddags inventering på Heberleins! (Började 06.45 i morse!)

Over and Out.
//Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback