Lördag.. yippie!!

Jahaja.. igår vart jag på Pissebacke för första gången i mitt liv.
Ja.. det var ju ett trevligt ställe, men mycket tack vare folket som var där, och DJ:n ska ha stor heder. Keep up the good work, Simon =)
Lollo kämpade tappert för att fylla mig ytterligare.. mja.. låt oss säga att den där sista snappsen hjälpte till på trave. hehe =)
Men jag mår ändå som en prinsessa idag, måste jag säga =D
Trevligt att träffa Linus igår. Peder, Sebbe, Jesper var också där. Var skoj att se dem med. Och Sanne-böna och Calin. Finfina, som alltid! =)

Ja... låt oss sammanfatta att det var en trevlig kväll =)

Idag är det Melodifestival, yippie. Ska bli så nice =) Det är ju faktiskt rätt trevligt ändå...  =P  Det hör till på något vis =)

Undrar vad man skall göra innan det börjar.. det är ju en hel dag kvar, typ =P
Kanske umgås med någon.. kanske gå ut i det fina vädret.. Ja.. det finns fullt av möjligheter, en dag som den här.

Nähä.. nu ska jag ta mig för någonting.
ha en fortsatt trevlig dag/afton/kväll....

Over and Out.
//Emms
Ps. Jag Älskar Jonatan allra mest av allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback