Hallå hallå

Imorgon är det;
*Valborg
*Inventering på Heberleins.

Börjar dagen kl. 06.30 - fresch in the morniing, yes =)

Hömm.. vi ska ha fullt ös på stranden.. kanske våldgästa en snubbe i närheten ; ) (hihihi)
Sen så ska vi antagligen hemmåt gå  =D
Hah-. jonatan kommer att dö, för han vägrar! MOooha =) mjaaaja. Welllwelll...
Får se  annars hur vi tar oss hem.. kanske vi kan åka med någon snäll förälder =D
isåfall ;: Känner vi oss inte trötta - så efterfestar vi.. även om det blir på en trotoarskant någonstans i förslöv  =P
Hehe.

Känner mig lite crazy idag... det är nog luften-- =D

Försökte kicka med en fotboll idag....försöööööökte!
Led, som jag själv uttryckte det, av en 4-sjuka, vilket innebär att man inte klarar av fler än fyra kickar åt gången.  Shiiiiet vad frustrerande det var, må jag säga =J
Nåååja.. ska öva mer, jag looovar =D
Fast det är mest för mitt eget psykes bästa, skulle jag tro, faktiskt... mjaaa mjoo.. mjaa =)

hmm... jonatan kollar Wallander -Bröderna...... eller kanske var det Bräderna :P
haha. Vet inte.. men det är mycket bräder med, i alla fall =)   Däremot har jag inte lgt märke till några som helst bröder...

"Wallander, presenteras i sammarbete med........"


tack och hej , leverpastej!

Over and Out.

//Emms!!


Ps. om 51 minuter är det valborgsmässoafton ; )

Kommentarer
Postat av: Crazypill

inventering e segt...

Postat av: Mary

Duktig flicka, du anar inte hu rlänge jag väntat på det här? :P

2007-05-02 @ 19:43:35
URL: http://maryj.blogg.se
Postat av: Sweet Sixteen

Dags för en liten uppdatering kanske?

2007-10-04 @ 19:02:02
URL: http://filippaheberlein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback