Om jag inte har sagt det innan...

Nu är det faktiskt gjort!!
Min Navelpiercing är på plats, och det är väldigt nice =) Det ömmar nu så här i efterhand, men det är ändå skönt att ha det gjort =)

Idag är det Fredag. Sitter för tillfället hemma hos Älsklingen och pular lite med dadan ; P
Det är tal om att vi ska till väla idag, hmm... har varit där 3 ggr inom loppet av 7 dagar... känns lite skarpt, alltså. Men jag får väll se. Hade hellre åkt till Ullared, faktiskt  =P hihi. Köpa ansiktprodukter o sånt =D
Äsch, förresten. jag ångrade mig, vill vara hemma och ta det lugnt och skönt.. hmm.. får väll se hur det faller sig..

Ikväll är det då fest, men piercad, som man är, så får man inte dricka alkoholicerade drycker ALLS (helst på 2-3 månader), så att mja... det kanske inte är så roligt att gå på en röjfest när man inte får röja, så att säga.
Men vem vet, de kanske har ett litet bord med saft och bullar för nypiercade människor på festen =P hahahah...

well well...  Gotta go..

Over and out.
/Emms.

Kommentarer
Postat av: Mary, Queen of Grevie

http://www.albinoblacksheep.com/flash/shii.php

For you my love ;)

2006-11-04 @ 00:48:50
Postat av: Mary

Men gulligumman då, fan vad sööt du är:D!

You know you make me wanna shout!
Leka nån dag? :)

2006-11-04 @ 17:48:50
Postat av: Mary

Blogga oftare !! :D

2006-11-09 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback