jag och mammi!!

jag och mammi!!

Jag har just genomlidit ännu en helg... phu. Hade hemmafest i fredags, kan säga att det får jag aldrig mer ha, sålänge jag bor hemma vill säga! Tusen tack för att ni sköter er, mina vänner... = /

Imorgon har jag Svenskaprov. Vår lärarare är nog sadist. vem lägger ett prov på en måndag?? Usch och fy!!
Snart kommer "taxin" - ska till älsklingen, men först till boarp, verkar det som.

Snart är det 1:a advent. På Tisdag ska vi baka lussebullar på matlagningen. Myyyyys =)

Nää.. nu ska jag gå och samla ihop lite stuffs. försöka hinna med en dusch=)

Over and Out!
//Emms

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag fattar inte, är det ironi?
"Tusen tack för att ni sköter er, mina vänner... = /"
Eller du menar verkligen det?

2006-11-19 @ 23:26:59
Postat av: Mary

Julpysselkväll, det var så vi kallade det va? :)

2006-11-22 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback