Hmmmm......

Har inte haft läsare nu på ett tag, an det bero på att jag skriver ointressanta saker? Eller kan det helt enkelt bero på att jag nästan aldrig skriver överhuvud taget!? Njaa.. kanske lite av båda =P
HEHE.

Nåja. Idag är det Torsdag förmiddag. snart 11.00. Har precis ätit frukost. En god sådan. Nu vet jag däremot inte vad jag ska göra  -vänta på att Emelie ska komma hem, så vi kan umgås sen! Japp.. Pretty much it! hm... men det kanske jag får vänta på ett tag till, om jag säger så, så att jag kanske sätter igång en go' film sålänge, eller två... jaa. Något sådant!

Ååhh, jag saknar mina vänner =(
Jag saknar Marie, Cajsa, Lollo, Karl, Emelie...och Emma-lilla!
Jaa, allihopa!!

Snyft!!

Over and Out!!

//Emms!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Och jag saknar dig. Ih !

2006-12-28 @ 23:42:32
Postat av: Mary

Det beror absolut INTE på att du skriver tråkigt, utan på att du skriver så sällan så när man kollat några gånger och där inte kommit nytt så bara slutar man!

Saknar dig också gumman. :).

2007-01-02 @ 00:02:03
Postat av: Jossan

SAKNAR DU INTE MIG ?!?!? :(

2007-01-03 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback